پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118020
هم صدايي رسانه هاي زنجيره اي با ضد نظام/ ظلم بزرگ در حق بانوان!
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1344

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، چندي پيش و در جريال بازي واليبال ايران و برزيل تعداد انگشت شماري افراد معلوم الحال با تجمع در جلوي ورزشگاه خواستار آزاد شدن ورود بانوان به ورزشگاه شدند.

اين تجمع کوچک به سرعت از سوي سايت هاي معاند نظام مانند بي بي سي و صداي آمريکا پوشش داده شد و بسياري از رسانه هاي داخلي هم پيگير اين جريان شدند.

سارا قاسم پور دبير کارگروه دختران در معاونت زنان رئيس جمهور در اين خصوص اعلام کرد: برخي حقوق دختران که حق آنهاست غصب شده، مثلاً رفتن به ورزشگاه‌ها که حق دختران است و در مسابقه واليبال جمعه شب شنيده شده وزير ورزش و جوانان به همراه خانواده خود به ورزشگاه رفته‌اند که شايد کاري سمبليک بوده اما اين کار خوبي است. 

 وي با انتقاد از اين موضوع افزود دختران دوشادوش مردان به راهپيمايي مي‌روند، در مراسم احياي شبانه شرکت مي‌کنند اما نمي‌توانند در کنار مردان به ورزشگاه بروند.

موضوع ممنوعيت ورود زنان ايراني به ورزشگاه آزادي براي تماشاي مسابقه واليبال ميان ايران و برزيل، به جلسه هيئت دولت نيز کشيده شد؛ به طوري که شهيندخت مولاوردي، معاون رئيس‌جمهور در امور زنان از دستور روحاني براي بررسي اين مسئله خبر داد.

شهيندخت مولاوردي مي‌افزايد که تعاملات با وزير ورزش براي صورت گرفتن ساز و کارهايي است که “هم نگراني افرادي که نگران حضور زنان در ورزشگاه هستند برطرف و به‌ويژه خواسته نسل جوان در مسابقات بين‌المللي محقق شود.”

نکته مهم و قابل توجه در اين خواسته اين است که پس از انعکاس اين موضوع در رسانه هاي ضد نظام، اين مسأله يکي از دغدغه هاي شاخص و رسانه هاي دولتي و اصلاح‌طلب شده است.

اين هم صدايي به شکلي است که روزنامه هاي زنجيره اي طي چند روز گذشته يکي از تيترهاي اصلي خود را به اين موضوع اختصاص داده اند؛ اين هماهنگي گاهاً در تيتر ها هم يکي شده است به طوري که رسانه هاي زنجيره اي همان تيتري را مي زنند که رسانه هاي معاند و ضد نظام منتشر کرده اند.

بر اساس اين گزارش اين رسانه ها براي چندمين روز متوالي از دولت خواستند تا براي حضور زنان در ورزشگاه ها اقدامي جدي به عمل آورد و از طرف ديگر رسانه هاي معاند نيز با درخواست از فدراسيون جهاني واليبال خواستار رسيدگي به ممنوعيت حضور زنان به ورزشگاه ها در ايران شده اند.

تأکيد کردن بر اين موضوع در حالي است که در ورزشگاه هاي کشور زيرساخت هاي لازم براي ورود بانوان به زنان آماده نشده است و قطعاً حضور بانوان در ورزشگاه ها با توجه به شلوغ بودن فضاي ورزشگاه و رعايت نکردن بسياري از نکات مشکلات زيادي را براي بانوان فراهم مي کند.

منبع: دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html